Oświadczenie rekrutacja

   Klauzula informacyjna

   Oświadczenie procedura

   Kwestionariusz

   Załącznik

tel. 58 682 72 89

gops@gopskolbudy.pl

  Telefon zaufania

tel. 58 682 72 89

fax. 58 692 09 92

Adres e-mail:
gops@gopskolbudy.pl

83-050 Kolbudy
ul. Staromłyńska 1

17 kwietnia 2025
W związku z planowaną w bieżącym roku kalendarzowym wycinką drzew przy drodze wojewódzkiej nr 221 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach na
16 kwietnia 2025
Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wymiar etatu: pełny wymiaru czasu pracy Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1,
16 kwietnia 2025

Nabór na stanowisko inspektora ds. świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolbudach

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Wymiar etatu: pełny wymiaru czasu pracy

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy 1.

 

Wymagania niezbędne:

 

1) obywatelstwo polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe,

5) co najmniej 3 letni staż pracy,

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

7) doświadczenie zawodowe w OPS lub w innych jednostkach obsługujących świadczenia jw., minimum 2 lata

8) znajomość przepisów prawa, dot. wykonywania zadań na stanowisku inspektora ds. świadczeń rodzinnych, w szczególności:

 

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego

- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych

- ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,

- ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”

- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,

- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,

- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

- ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,

- biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

1) sumienność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność,

2) umiejętność pracy w zespole,

3) umiejętność pracy z klientem,

4) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,

5) umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,

6) umiejętność organizowania pracy własnej,

7) wysoka kultura osobista,

8) znajomość specyfiki pracy w OPS lub innych jednostkach obsługujących świadczenia.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1) obsługa klientów z zakresu świadczeń,

2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,

3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń,

4) współpraca z Pomorskim Urzędem Wojewódzkim w związku z ustalaniem zastosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,

5) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczeń oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,

6) ustalanie prawa do świadczeń i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie tych świadczeń,

7) prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,

8) przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wszelkich pism w sprawach świadczeń,

9) wydawanie stosownych zaświadczeń,

10) prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,

11) sporządzanie list wypłat,

12) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń,

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

1) wymiar czasu pracy – pełny etat,

2) miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach,

3) praca przy monitorze ekranowym.

 

5. Wymagane dokumenty:

 

1) życiorys (CV z numerem telefonu oraz z adresem e-mail jeśli kandydat posiada),

2) list motywacyjny,

3) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6) kopie świadectw pracy dokumentujące staż pracy,

7) oświadczenie : a. o korzystaniu w pełni z praw publicznych, b. o pełnej zdolności do czynności prawnych, c. o niekaralności, d. o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.

8) Klauzule zgody: na przetwarzanie danych szczególnej kategorii tj. informacji o niepełnosprawności w procesie rekrutacji, kontakt telefoniczny i sms, kontakt elektroniczny i przetwarzanie danych w przyszłych procesach rekrutacji,

9) Obowiązek informacyjny – zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

10) Oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłaszania nieprawidłowości w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolbudach.

 

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r. do godziny 15.00, z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. świadczeń rodzinnych".

 

W przypadku przesłania dokumentów drogą pocztową liczy się data wpływu do GOPS w Kolbudach. Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach po terminie nie będą rozpatrywane.

 

6. Informacje dodatkowe

 

  • Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.

 

  • Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa na czas określony.

 

  • Pracodawca zastrzega sobie prawo dalszego zatrudnienia wybranego w obecnej procedurze kandydata na czas określony lub nieokreślony bez konieczności przeprowadzenia kolejnego naboru.

 

  • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 1 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

  • Zastrzega się możliwość unieważnienia procedury naboru bez podania przyczyn oraz prawo swobodnego wyboru kandydata, jak również nie dokonanie wyboru żadnego.

 

  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej, a także na tablicy informacyjnej GOPS w Kolbudach przy ul. Staromłyńskiej 1.

 

  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolbudach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.

 

KIEROWNIK

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach

/-/ mgr Paulina Palmowska

 

Kolbudy, dnia 16.04.2025 r.

83-050 Kolbudy
ul. Staromłyńska 1

Adres e-mail:
gops@gopskolbudy.pl

tel. 58 682 72 89

fax. 58 692 09 92

Godziny pracy:  Poniedziałek 7:30 - 17:00  /  Wtorek, Czwartek, Piątek 7:30 - 15:00  /  Środa 7:30 - 15:30

Programy zewnętrzne

Pomoc społeczna

Serwis

Ośrodek

Informacje bieżące

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach z siedzibą przy ul. Staromłyńskiej 1, (83-050) Kolbudy, NIP: 5932269921, REGON: 192471236, tel. kontaktowy: 58 682 72 89, e-mail: gops@gopskolbudy.pl

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)Realizacja: Plutowski.pl