tel. 58 682 72 89
gops@gopskolbudy.pl
tel. 58 682 72 89
fax. 58 692 09 92
Adres e-mail:
gops@gopskolbudy.pl
83-050 Kolbudy
ul. Staromłyńska 1
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny wymiaru czasu pracy
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy 1.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe,
5) co najmniej 3 letni staż pracy,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) doświadczenie zawodowe w OPS lub w innych jednostkach obsługujących świadczenia jw., minimum 2 lata
8) znajomość przepisów prawa, dot. wykonywania zadań na stanowisku inspektora ds. świadczeń rodzinnych, w szczególności:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych
- ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).
2. Wymagania dodatkowe:
1) sumienność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) umiejętność pracy z klientem,
4) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
5) umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
6) umiejętność organizowania pracy własnej,
7) wysoka kultura osobista,
8) znajomość specyfiki pracy w OPS lub innych jednostkach obsługujących świadczenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) obsługa klientów z zakresu świadczeń,
2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,
3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń,
4) współpraca z Pomorskim Urzędem Wojewódzkim w związku z ustalaniem zastosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
5) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczeń oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,
6) ustalanie prawa do świadczeń i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie tych świadczeń,
7) prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
8) przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wszelkich pism w sprawach świadczeń,
9) wydawanie stosownych zaświadczeń,
10) prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,
11) sporządzanie list wypłat,
12) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń,
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) wymiar czasu pracy – pełny etat,
2) miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach,
3) praca przy monitorze ekranowym.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV z numerem telefonu oraz z adresem e-mail jeśli kandydat posiada),
2) list motywacyjny,
3) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) kopie świadectw pracy dokumentujące staż pracy,
7) oświadczenie : a. o korzystaniu w pełni z praw publicznych, b. o pełnej zdolności do czynności prawnych, c. o niekaralności, d. o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.
8) Klauzule zgody: na przetwarzanie danych szczególnej kategorii tj. informacji o niepełnosprawności w procesie rekrutacji, kontakt telefoniczny i sms, kontakt elektroniczny i przetwarzanie danych w przyszłych procesach rekrutacji,
9) Obowiązek informacyjny – zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
10) Oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłaszania nieprawidłowości w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolbudach.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r. do godziny 15.00, z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. świadczeń rodzinnych".
W przypadku przesłania dokumentów drogą pocztową liczy się data wpływu do GOPS w Kolbudach. Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Informacje dodatkowe
KIEROWNIK
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach
/-/ mgr Paulina Palmowska
Kolbudy, dnia 16.04.2025 r.
83-050 Kolbudy
ul. Staromłyńska 1
Adres e-mail:
gops@gopskolbudy.pl
tel. 58 682 72 89
fax. 58 692 09 92
Godziny pracy: Poniedziałek 7:30 - 17:00 / Wtorek, Czwartek, Piątek 7:30 - 15:00 / Środa 7:30 - 15:30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach z siedzibą przy ul. Staromłyńskiej 1, (83-050) Kolbudy, NIP: 5932269921, REGON: 192471236, tel. kontaktowy: 58 682 72 89, e-mail: gops@gopskolbudy.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz). Realizacja: Plutowski.pl